Merhabalar Allah yardımcınız olsun öncelikle, benim kızım da 19 aylık ve emin olun dünyanın en iştahsız bebeklerinden. Sinir sistemi diye bir şey kalmadı bağırarak boşaltıyorum bazen tüm öfkemi öyle bir yememe düşünün hem meme emmek istiyordu son 2 haftadır gündüz emzirmiyorum ve tek bir kaşık dahi yemek teklif etmiyorum kendim beslemiyorum yani, şimdi sadece önüne koyuyorum o ne yerse artık. Dilerseniz bir deneyin en azından bağırıp çağırmadan ağlama krizleri olmadan 2 lokma yemek yemiş oluyor umarım işinize yarar 🫶🏻