EP- mesajı suan gördüm cocuk değeri , ekim ayından beri enfeksiyon halinde yani üst üste grip geçirdi birde cmv virüsü var galiba cmv igg ve cmv ıgm ikisinden birisi pozitif çıkmış diğeri negatif çıkmış , trombositler suan 200 küsür de yine tekrar eden bi enfeksiyonumuz var ayak ağrısı da arada söylüyor hala devam ediyor geçen hafta yine kontrol vardı yayma yapıldı bişey yok 2 ay sonra yine kontrol Demir eksikliği de varmış