Merhaba arkadaşlar 💐
Biz tadımlara başladık ama sanki verdiğimi hep ağzından dışarı çıkarıyor. Yutmuyor 🥹 az az veriyorum 3 gün kuralina uyarak
Ben bişeyleri yanlış yapıyorum.
Kaşık ile az az ağzına koyuyorum.
5 ay 20 günlüğüz bu arada
Ağzını açıyor kaşık gelince ama yutmuyor
Tadım bu mudur acele etmemeli miyim
Tecrübelerinize ihtiyacım var 😵💫
Çevremde soruyorum yok onu verdim yok öyle yedi böyle yedi
Kendimi suçlu hissediyorum 😕
Bi de çalışan anneyim iyice daralıyorlar 😥