Kızım 1 ay 23 günlük.Kendim hep kucağımda uyusun rahatsız olmasın çok küçük diye yatağına yatırmıyordum.zaten yatırdığımda çığlık kıyamet uyanırdı.Gece uyurkende göğsümde uyuturdum hep.Son günler ama yatağına alıştırmak istiyorum.Hiçbir iş yapamıyorum zorlanıyorum.Kolik bir bebek hemde.Son günler yalnızca geceleri babası alıştırdı yerde yatmasına oda bizim yatağımızda ama.Gündüzü ben nasıl yapacağım hiç bilmiyorum(