Elika00 en başından beri ocean kullanıyorum kabızlık falan yapmadı. Damla şeklinde zor olabiliyor ama ben hep 1 puf şeklinde kullandım 1 paket gerçekten 4 ay gidiyor. 12. Aydan sonra yapılacak olan tahlillerde demir oranı iyi ise 600uı geçmenize gerek yok. Doktor önerirse geçersiniz fazla d vitamini zararlı olabilir çünkü