Bebeğim 2 ay 18 günlük be çok öksürüyor hastaneye gittik ilaç vermediler bol bol emzir dendi zaten her kımıldadığında memem ağzında reflüsü olan ni bebek ben de onu kucağıma alışır endişesi hiç etmeden hep alıyorum ve iyi geliyor burnu da akıyor onu çekiyorum ama o öksürüğü çok feci ya içim parçalanıyor her köhlediğinde bi kaç kişi bana kuru dut suyu ver dedi ama çok küçük değil mi 😞 nabmam lazım