Ynctlgtmn Kizlar bebegi inek sütü alerjisi olup poposnda pisik ve catlak olan var mi krem olarak ne kullandiniz oglumun poposu hafif kizarikti ama simdi baya pisik oldu nasi gecer bu 😔
Mervea Ynctlgtmn bir çok pişik kremi kullandım oğlum için fayda etmedi en son eczacımız 3 tane krem karıştırdı ve onu kullanıyorum o geçiriyor gittiğim her yerde yanımda taşıyorum isinlerini tam hatırloyamıyorum birisi oksizinc idi isterseniz onu tek kullanın belki oda işini görür
eylulvari Ynctlgtmn kızım da alerjik bir bebek, sürekli bez değişiyorum çok çok sık ve her bezden sonra pişik önleyici kullanıyorum. arada kızarıklık oluyor. kantaron yapıyoruz ondan sürüyorum ve önlüyor ya da geçiriyoe çok şükür.
oglumkizim Bizimde bir kakada kan maceramız var ama poposunda çatlak gördüm sanki ordan sızıntı yapıyo gibi geldi şuan alerji ihtimalini uzak tutmaya çalışıyorum 😔 Zeytinyağı kullanıyorum her alt açmada bazen pamuğu bandırıp makatına tampon yapıyorum geçmiş olsun inşallah geçer 🧚
Ynctlgtmn eylulvari bende sık değiştiriyorum desitin krem sürüyorum ama yinede oldu kantaronu cok duydum denicem alip teşekkür ederim
Dilarapusat Gun icinde sirayla Arko tüp krem ve hakiki zeytinyagi sürün ve bir sure yikayin islak mendil surmeyin 1 haftaya kadar toparliyor