balpetegimmmm Eslemsri ben yağlıyorum canım güzelce kalıbın heryerini ve kek tam anlamıyla iyice soğuyunca çıkarıyorum.
Meltemingo Eslemsri kalibin her yerini sanayag ile yagliyorum soguduktan sonra tabaga ters cevirip sallayarak cikartiyorum
Birkullanici Eslemsri Niye kırılsın ki iyice yağlarsan bişey olmaz,Acaba pişme ile mi alakalı benim hiç kekim kalıpta kalmaz hangi kalıpta yaparsam yapayım sıcağa sıcağına çıkartıyorum hep
Btl711 Eslemsri margarin ile bolca yagla firindan cikincada kenarlarini bicakla ciz kalibin hemen cikiyor canim
pogacayanakk Altını iyice margarinleyip 10 dakika kadar dondurucuda bekletip keki döküyorum piştikten 10 dakika kadar sonra çıkartıyorum