Seda0651 Daha adetime 3 4 gün vardı hepte gününde olurum . İlişki sonrası kanama oldu buyuk beyaz bir parça düştü bebek olabilir mi acaba. Antibiyotik te kullanıyorum bu ara iltihap gibi birşey mi onuda bilemedim . Doğum kontrol hapı ile korunuyorum .
EliffAyazzz Seda0651 benim teyzem düşük yapmıstı resmini görmüştüm beyaz yuvarlak bir parçaydı et gibi, ama onun dış gebelikti içinde bebek yoktu kese düşmüştü sadece belkide sizinde öyle bişeydir.
Seda0651 Deletedmom_32 parmağımın yarısı kadar düz beyaz parça gibi biseydi hafif kanla karışık . Hiç aklıma gelmedi çekmek