Senossss 2.5 aylık 5400 boyu en son 59cmdi. Çok kilolu değil ama sağlıklı çok şükür(boş konuşan bebeğime yetemiyormuş gibi hissettiren cahil tayfaya selam olsun)Son haftalarda az kilo almaya başladı meme reddi vs yaşadık inşaAllah geçecek
Beyzanurrrr000 Senossss benim bebeğime de çok söylüyorlar çok sinirleniyorum sanki her bebek aynı olmaz sonuçta
Senossss Beyzanurrrr000 evet ya bizimkiler böyle mutlu ne yapalım kilolu olsa dert zayıf olsa dert bence insanımız dert bizim
Beyzanurrrr000 Senossss aynen öyle biri geliyor insan biraz konuşur stres atarım diyor insanı iyice strese sokuyolar
MelindaMelisa Senossss 4.5 aylık 8300 gram 66 cm .Kızım 2 aylıkken 6300 falandı.Doğum kilosunda çok önemli ama kiloda.İlk kızım mesela 3.ayında 5800 dü doğum kilosu 2270 di.
2prnses1prens MelindaMelisa 1.5 ayda 2.5 kilo mu aldı 🙄 bu hiç normal değil ilk aylarda olsa tamam ama 🙄
MelindaMelisa 2prnses1prens 2.5 ayda 2.5 kilo almış ayda 1 kilo gibi gidiyor.İlk ay hızlı almıştı.1.ay kontrolünde 4600 dü.2.Ayında 6300.3.ayında 7300 .4.ayında 8300 şeklinde gitti
Ebrushkaa 2prnses1prens anne sütüyle besleniyorsa dr normal diyor meme mamayada mama çok olmamak kaydiyla okeyler ama sırf mamada biraz duraksiyorlar.ben her dr gittigimde neyle besliyorsun diye soruyor
1Meryem011 Senossss anam bacım ne alaka bence senin bebeğinin kilosu gayet normal hiç sıkıntıya girme bnm bebek zayıf ozmn 4aylik 6.5kg yani ne ypaym yemigor zorla yediriyorum sağlıklı olsunlar da gerisi önemli degl
Senossss 1Meryem011 evet ya Allahım hastalık vermesin kilo takıntım yok millet densiz densiz konuşuyor bazen işte🤷🏻♀️
2prnses1prens MelindaMelisa 3 aylıkken 5800 4,5 da 8300 demissinzde ondan öyle söyledim 1.5 ay oluyor arada 2.5 ayda normal tabiki 😊
MelindaMelisa mrv1611 Teşekkürler 🤭İlk kızımda bu kiloyu 9 aylıkken görmüştüm😂Şuan eşimle bana çok kilolu geliyor 2.kızımız .Çokmu emziriyon acaba falan diyor ama napiyiö çocuk istiyor.İlk kızım yoğun bakımda falanda kalmıştı hiç dokunamamıştım bile.İkinci kızımda ahtım var dedim odaya çıkar çıkmaz emziricem öylede yaptım.Yatağa yerleşir yerleşmez emzirdim