Merhaba anneler 4.ay aşısından sonra bizim uykulara bir şeyler oldu. Çok düzenli gece uykumuz vardı kalktığı saatler de belliydi. Fakat son bir buçuk aydır resmen kabus 2 saat kesintisiz uyusam vay be bütün gece uyudum diyorum. Şimdi doktor kontrolümüzde doktorumuz diş kulak ağrısı yapar bi ağrı kesici verelim dedi ilk bi kaç gece işe yaradı en azından 1,2,3 değil uyku saaatimiz daha erkene çekebildik. Sorunumuz şu uykuya geçerken sanki bir yeri koparcasına ağlama, uykuya direniyor yani, sürekli uyanma meme ya da sallanma sonrası uykuya dönüyor bazen de uyanıp 1-2 saat oyalanıp geri uyuyor. Bu sürekli böyle mi olacak düzelecek mi napmam lazım . Uyku rutinimiz de var üst değiştirirken kıyametler kopuyor. Bugün sürekli ağlamalıydı hep kucakta olmak istiyor. Gündüzleri meme reddimiz var biraz, tadım yapmaya başladık ama benim pertim çıktı gözlerim mosmor tamam geç uyusun ama bu kadar sık uyanmak niye. Çözümü olan varsa yardımcı olabilir mi?