Giziko bi toparlanma süreci olmadı çünkü çok basit bir işlemdi ben götürdüm dedim dil bağı var dilinin ucu kalp şeklindeydi çünkü doktor baktı evet var biraz keselim dedi sekteye yatırdık tuttuk 2 dakikada kesti hemen mama yedir dedi yedirdim çocuk sadece işlem sırasında ağladı sonra sustu hemen hissetmiyormuş zaten acısını çok gazlı bez bastı azıcık bişey kanadı zaten sonra geçti hemen kendi kendine de geçti gitti hiçbir sorun yaşamadım ben