Merhaba , Kızım şubat ayında 2 yaşına girecek. Gelişimi şükür iyi, doktorumuz da bu yüzden geri gitmemesi adına pedagog la görüşün isterseniz dedi.. hep sanki gelişimi geri olunca gidilirmiş gibi kime sorsam aa nesi var tepkisi. Sanki sağlıklı olan herhangi bir birey psikoloğa gittiğinde sorulan gibi . Sağlıklı kalabileyim diye gitmek istiyorum demek mi gerek ille .. neyse konudan şaşmadan İstanbul da bir pedagog önerisi olan var mı ?