Kızlar bebeğim mama yerken yüzü kızarıyor ama böyle!. Sonra maması bitiyor cildi düzeliyor sizce neden olabilir? [](https://)
bu arada çok mama değiştirdim acaba mamayla mı alakalı diye hayır değil. Yani bineronlamı alakalı yada yerken kendini çok kasıyo o yüzden mi oluyor? 4 aylık ve cildinin böyle benek benek heryerinde oluyo yüzü yani, 1-2 dakikaya mama bitince düzeliyor burda az kızarmış görünüyor ama çok kızarık yani yüzünde parça parça dağılıyor