hilalella bize bu antibiyotiği alerji şurubu avil ile beraber vermişti doktor alerji ihtimali için, ilacı kullanırken bir sıkıntı yaşamadık, ilaç kullanımı bittikten bir hafta sonra yoğun bir pişiği başladı ve nerdeyse 1 ay oluyor hala geçmedi bu pişik, mandalina yemişti ondan olduğunu düşünüyorum ama acaba antibiyotikten mi diye de aklıma gelmiyor değil.