Ben Denizli’de beş senedir özel bir anaokulunda çalıştım sonra bebeğim oldu ara verdim bu sene aynı yere tekrar başladım ama çok arkadaşım var diğer kreşlerde çalışan dışının süsüne İnstagram hesabına bakmayın lütfen içerde neler dönüyor sütlere su karıştırmalar göz boyamak için birgün önceden o öğretmenler kalıyor çocuğun yaptığı hiç birşey yok koca koca panolar hazırlanıyor ne için fotoğraf ben bu işin içindeyim kendini göstermeye çalışan okullardan isim yapmış okullardan uzak durun size tavsiyem