Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, 10 aylık bir kızım var. Çok fazla eve oyuncak yığmamaya çalışıyorum eğitici şeyler alıp döndürüyorum genelde, fakat son zamanlarda fiyatlar aşırı artmış durumda😞 İkinci el derseniz o da olmuyor, çok az fark koyup hiç kullanmadım diyip karşıdakine satmaya çalışıyorlar, onu da eledim, yani ikinci el ise daha ucuza almak ister insan sonuçta. Sizler oyuncakları nerelerden alıyorsunuz fikir almak istedim 🙏🏻