Haydinn 30 unda 18. Aya giriyor kızım mesela bi kaç gün önce ve ya bi kaç gün sonra yapılabilir mi ? Bilen var mıııı ayrıca yazılanları okudum hiç bi aşıda bi yan etki olmadı bunda ağrı kesici verip gidicemmm çok ağrı vs oluyor yazılmış
Azyef Haydinn 23unde 18 ayı doluyordu 15i gibi aradılar gittim yaptılar .ateş olmadı koldan yaptılar 5li karma aşı biraz beze şişlik yapabılıyor kolu bır hafta kadar sis kaldı sonra azaldı dokundurtmuyor du.
laliko35 Haydinn 2. 6.ay da yapilan aşınin 3 dozu aşılardan biri bizde hiç bir yan etki yapmadı gayet rahat geçti
Haydinn Uzaybtl evet olabilirmiş bugün sağlık ocağını aradım aşı yokmuş zaten bi iki hafta beklicez bizd