Senaselma Kızlar perşembe günü aşı olduk. 3 gündür de kala yapamıyoruz. 3 aylık bebeğim. İlişkili olabilir mi. Anne sütü alıyor sadece neden kbız oldu ki -acaba
Haydinn Senaselma kabızlık duymamıştım ishali biliyorum sık emzirin ve gaz masajı yapın huzursuzluğu vs yoksa endişelenmeyin 5 gün yapmadığı oluyordu kızımında
burcukose Senaselma kabız da ishal de yapabiliyor anne sutu emenlerdw 10 gün Normal, huysuzlugu yoksa kaka yapmadığı için sorun olmuyormuş aynı biz de öyle 5.6 gün tuvalet yapamadık 3 ay 20 gunluk bebeğim
ececimsu Senaselma tesadüfmü bilmiyorum ama bizde rota olduğumuzda 10 gün kaka yapmamıştı em son fitille yaptırdım olabiliyor yani doktor genelde ishal yapar ama bı durumda görülebilir demişti
Dilruba_1 Anne sütü kabız yapmıyor muymuş Ben anne sütü verirken ilk 3 ay 5-6 Güne kadar yapmadığı olurdu
Haydinn Senaselma poposuna biraz saf zeytinyağı sürüp biraz uyarın isterseniz sıcak bir banyo iyi gelebilir işe yaramazsa bi doktora gösterin çok geçmiş olsun 😞
Senaselma burcukose çok sık uyanıyor ağlayarak uyanıyor. Sanıyorum ki kaka yapamadığımdan. Hiç olmamıştı ilk defa. Masaj yapıyorum sadece gaz çıkarıyor. İlk olunca ben de aşı ile mi ilgili acaba dedim.
burcukose Senaselma evet malesef 😔 fena kokulu gaz yapıyor bir de gaz damlası sab ise yarıyor biz de bir doktorunuz varsa danissaniz mi
Senaselma ececimsu fitilden sonra her gün yapmaya başladı mı. Eski haline geri döndü mü. Doğru anladım dimi sizin de rotadan sonra oldu?
ececimsu Senaselma evet ilk rotadan sonra oldu 10 gün yapmadı bağırsak filmi kan testleri yapıldı bişey çıkmadı 3 defa öyle oldu müdahale ettim şimdi kendi yapıyor , dediğim gibi rotadan hemen sonra oldu
burcukose Senaselma doktorlar 10 gün Normal diyince müdahale etmedim .Bir de bebeklerinde yetişkinler gibi tuvalet alışkanlığı değişken olduğu icin çok kafaya takmamak lazım
saudadeee_ Senaselma doktorumuz rota aşısının ishal yapabileceğiniz söylemişti bize olmadı ama kabızı hiç duymadım