Travazol krem vermişti bizim doktorumuz 10 gün kızarıklık geçse bile ince bi şekilde aksatmadan sür demişti. Geçti ama yine de her sabah ıslak pamukla temizliyorum boynunun altını. biraz kızarıklık varsa da mustelanın pişik kremi var ince bi katman halinde onu uyguluyorum hem içeriği temiz hem de iyi geliyor.