drns yok hayır. Ama kesinlikle ilk 20 dakika fırınjn azını acmayın sakın. Kıvam olarakda puding kıvamında olucak kekinizin hamuru . Cok da sıvı akışkan olmamalı . Bir tık daha koyu kıvamlı olmalı. Siz yine kontrollü pişirn 35 dk sonra içine bir kürdan batırın tertemiz cıkaraa pişmiştir. Ama kalıntılı cıkarda biraz daha bekletin .