nidaturgutarhan
3 ve 5.ayda rotarix yaptırdım . Biç bir sorun yaşamadım, hatta damla olduğu için evde kendim verdim. Damladan yarım saat önce emzirdim bazı çocukta kusma yapıyormuş çünkü, sonra damlayı verdim, damladan yarım saat sonra kilosuna göre carpol verdim, misss… Özel sağlık sigortası aşıyı kapsamıyor bilginize 🙋🏼♀️