Benim oğlum da 2,5 aylıkken kasık fıtığı ameliyatı oldu. Genel anestezi verdiler ameliyat 30 dk felan surdu. Ameliyat sonrasın da ağladı biraz o günde biraz Huysuzdu ilk 4 gün pansuman yapılıyor. Doktor ilaç veriyor zaten carpol ve bir ilaç daha vermişti şuan hatırlamıyorum. Sonra kontrola gittik gayet iyi idi. allahın izni ile geçecek. Anlıyorum sizi bizde bu süreçten geçtik zor anne baba için l.