semaahmet AyEmRa hiç sanmam k olamasada daha kötü olur diye düşünüyorum en ağzından o varken ben bizi hem bebisi koruyo bence uydurma yaa
Findiks Ben 1 doz olmuştum çok kötü yan etki yapmıştı. Neden kaldırıldığı hakkında bilgisi olan var mı ?
Aryaveannesi22 AyEmRa tarihi geçenleri topluyorlar diye duydum ama doğrumu bilmiyorum ben iki dozumuda olmustum🤷🏼♀️