Hamilelikti bebegimin 1. Yasiydi derken 2 yil kadar saclarimi boyatmadim kii oncesinde hep dip boyasi olan ombreli sekil verilmis bakimli saclarim vardı. Ankarada cok arastirdim istedigim saci yapmis olan bir kuafor buldum. Evimedr oldukva uzakti ona ragmen gittim. İstedigimi anlattim yetmedi gorsellerle destekledim ama yok. Gercekten “ne kadar anlatırsan anlat karsindakinin anladigi kadarsin” lafo cok dogru. İstedigimle alakasi olmayan bi sac cikti ortaya. Simdi arkadaslarim size sorum su!
Dibim 5.0 uclari ise kullu sarimtirak olan bu saclarimin nasil dibini 7nolara getirip uclarini da kullulukten kurtaracagim ?