Bebeğim 3 aylık 2 aydır gündüzleri sadece kucakta uyuyor 1 saat falan kucakta uyur yatağa koydum mu yatakta 1 dk uyur sadece ama geceleri yatağında uyuyor. Büyüdüğünde bu geçiyor mu? Üstüne bluz falanda koydum etki etmiyor bu arada ne yapacam ya büyüdükçe kollarım kopuyor