Duygu7116 Arkadaşlar bebişi prametüre olup altıncı ayda detaylı işitme testi yaptıran oldu mu? Kimi zorunlu diyor kimi bizden istemedi diyor. Bize zorunlu tutuldu mesela ama benim doşımda daha zorunlu tutulan görmedim🤷 yaptıranınız var mı?
Pnrg Duygu7116 bebegim 34 haftalik dogmustu ilk isitme testini gecememisti, sanirim 1 ay sonra tekrar edilmişti ve gecmisti sonrasinda da tekrar gelin gibi bir sey denmedi acikcasi.
adakus48 Duygu7116 bizimki ilk işitme testini geçti. Bera testi diye bişey istemişlerdi. Ama onu da yapmanıza gerek yok dediler sonra bi sıkıntı olmadığı için
Guzelanne56 Duygu7116 33 haftalık doğurdum ılk testı hastane kendısı yaptı 6. Ayda zorunlu işitme testımız var
ikizannesi4242 Duygu7116 benim kızlarım da 34 haftalık doğdular ilk testi geçtiler ama yoğun bakımda kaldıkları için 6. Ayda bir test daha istendi
HEY03D Duygu7116 benim bebeğim 40+2 de doğdu ama doğumda sıkıntı yaşadık oksijensiz kaldı bir süre. Entübe oldu. İlk işitme testini geçmesine rağmen entübe olduğu için ileri merkeze sevk etmemiz gerekiyor dedi. 6 aylıkta yaptırdık bir şey çıkmadı. Ondan da geçti
Lily_potter Duygu7116 Bebeğim 35 haftalık doğdu ilk doğduğunda hastanede yapıldı 6 aylık olunca da yaptırmamız söylendi fakat prematüre olduğu için değil de ben gebelikte kovid geçirdiğim için yaptırın dediler bize
minigiminannesiyim Benim oğlan 20 gün kuvrzde kaldi ve hastaneden cikmadan test yaptilar, gecti. Ama 5 günden fazla kalanların bera testi yapmasini devlet istiyormimus. Bizde 1 aya kadar yaptiracagiz inşallah
Duygu7116 Bana baya zorunlu yaptırmazsanoz sizi şikayet ederiz vs boyutunda bir uslupla söylendi. Ayrıca sağlık bu tabiki yaptırırım ama yaptırmayanda ysptırmamış anlamıyorum neye göre istiyorlar
Duygu7116 Birde beş gün kuvzde kalanla da alakalo değil bnce biryle konuştum. 34+5 doğumlu bebeşi 20 gün kalfı kuvexde ondan istenmemiş mesela. Biz de 34+5 7 gün kaldı küvezde istendi kafa karıştırıcı şeyler. İlk testlerden de geçtik ayrıca
Lily_potter Duygu7116 Olabilir bu yeni çıkmış bir uygulamaymış sanırım gebelikte covid gibi ateşli bir hastalık geçirildiyse veya bebeğin küvözde kaldıysa gibi durumlarda yapılıyormuş testi yaptırdığımız hastane bize böyle söylemişti. Sizde yaptırın isterseniz ne olur ne olmaz içiniz rahat etsin. Bize öncesinde kulak burun boğaz bölümünde muayene ettirin kulaklarını dediler bir gün önce muayene ettirip teste öyle girdik ve test sırasında uyuması gerekiyor merak ediyorsanız diye detaylı yazdım bilginize
HEY03D Duygu7116 hayır benim bebeğim kulağını temizlemeyi felan çok sever transa geçmiş gibi duruyor. 😂 yapan kişi de şaşırdı ilk defa böyle çocuk görüyorum dedi en sonuncu da durmadı biraz emzirirken yaptı yapan kişi kadın dı
Duygu7116 Lily_potter ecet evet uyuması gerekiyormış ama bzim kızın gündüz uykuları hiç öyle uzun uzun değil inaşşallh sorun olmaz. Teşekkür ederim
Burcinkvk67 Duygu7116 Duygu7116 benim bebekleriminde uykulari çok kısa işlemden önce uyutmayip orda uyumalarını sağlayacağım
Burcinkvk67 Benim ikizlerim 31 haftalık doğdular küvezde kaldıkları için doktorumuz yaptırmanız gerekiyor dedi ilk testi geçtiler düzeltilmiş 6.aylarinda tekrar teste girecekler
Duygu7116 HEY03D aa bizimkide öyle durumlarda şok yaşıyor uslu duruyor belki uyutmalarına gerek kalmaz bizimde inşallahha tabi🤷😂