Bebis1_ ne gibi zararı olsun ki. Bence olmaz. Bende yaptırdım hamilelikten önce bitmişti seanslarım. Ne hamileliğim de ne de şuan tüyüm yok. Kesinlikle yaptırmakla çok doğru karar verdiniz valla en büyük rahatlık. Yine sağlık ocağındaki hemşirenize danışın tabi. İçiniz rahat etmiş olur