bebekannesii Kızlar bebeğimde ne zaman d vitamini kullanmaya başladım gaz sancilari da olmaya başladı böyle durumla karşılaşan var mi?nasıl çözüm buldunuz acaba?
Zeyzey93 bebekannesii benim kızıma da d vitamini dokundu gaz sancısı gibi kullandığımız markayı değiştirdik. 3 damla yazıyordu biz 2 damla verdik
bebekannesii Zeyzey93 peki iyi geldi mi? İyi geldi ise markası nedir acaba bende d vitamini araştırıyorum değiştirmeyi düşünüyorum