Hediye-73 biz de ilk öğrendiğimizde çok üzülmüştük çok kafaya takmıştım ama çok şükür atlattık doktoru dinleyin ne kadar talimatlara uyarsanız o kadar süreç kısalıyor. Bebek elbette rahatsız oluyor tam elini kolunu hareket ettiremiyor ama zamanla oda sizde alışıcaksınız banyodan banyoya çıkarıyorduk sadece hala 6 ayda bir kontrollerimiz devam ediyor şuan hiç bir sıkıntımız yok çok şükür