entazeanne Melissadgnn ben ilk gününden farketmiştim hamile olduğumu 2.5-3 haftalıkken de öğrenmiştim evde sonra aynı gün kanda öğrendim adetime daha 1-1.5 hafta vardı ve doğdu şuan yanımda oynuyor 9 ay 22 günlük oldu oğluşum🥰
Hamzaninannesi1411 Melissadgnn ben 5 haftalıkken öğrenmiştim ☺ adetim gecikmişti biraz da belirtiler vardı test yaptım 2 çizgi çıktı birgün sonra kan verdim emin olmak için doktor 5 haftalık hamile olduğumu söyledi 😂
Poncikkkk Melissadgnn daha çok erken gebelik için beklediğin adet günü test yap varsa çıkar hakkında hayırlsı olsun
Mucizem0111 Melissadgnn silik şekilde var çizgi bence 2 gün falan sonra sabah ilk idrarla tekrar deneyin erken döllenme olmuş olabilir
Birdunyabircennetannesi Melissadgnn 6.26 ydı betam o derece 😅 Adetime 4 gün vardı. Gebelik testinde ikinci çizgi 2 saat sonra çıktı ve aşırı silikti baya yakınlaştırıcı gözlükle görünüyordu 😅
Melissadgnn Birdunyabircennetannesi ben teste kendim bakinca goruyorum ama heveslenmek te istemiyorum
Birdunyabircennetannesi Melissadgnn Görüyorsanız vardır diye düşünüyorum. Bende fotoğraf çekmeye çalışıyordum çıkmıyordu. Ama en iyisi kan vermek