Eslemdemr0308 ben kavanozlarda mayaliyorum sulanma daha az oluyor. Hafif parmağımı yakacak derecede oluyor ısısı tatlı bı yoğurt istiyorsam biraz daha ilitiyorum.kapaklarini açık bırakıp üzerine bı makarna süzgeci kapatıyorum üzerine sofra bezi bir de kazağımi ortuyorum. Ben dışarda 10 saate yakın bırakıyorum daha az bırakınca üzerinde su kaliyo