Bugün mama almaya çıktık Bebelac Gold kullanıyoruz normalde 900gr 150₺ye alıyorduk gramajı düşünmüşler 800gr 150den aldık bu ay hep bugün tedarikçi ile konuşma firsatimiz oldu sorduk 30lira zam gelir mi diye daha daha fazla gelecek dedi. Bu nasıl bişey ya bebek temel ihtiyaclarina nasıl bu kadar zam gelebiliyor hala şaşkınım.