elifarenb Dışarda gezerken mama veya emzirme işini nasıl yapıyorsunuz? Sütü sağıp yada mamayı termal çantada mı taşıyorsunuz. Bu işin pratiğini yazarsanız sevinirim:)
Besraesin elifarenb çıkmadan emzırıyorum her ıhtımale karsı mama alıyorum ama almıyor tasıdıgımla kalıyorum 😂 gittigim yerde emzırıyorum avm vs
Kuzularinanasi elifarenb disarda emzirebilirsiniz ki.emzirme onlugu kullanin yada bebek bakim odasinda emzirin.hic yanima oyle sut almadim gttgim yerde emzirdim
Wanderlust elifarenb disarida emzirdim hep hic sorun yasamadim ortuyu ortup emziriyorsun oturdugun yerden isin en pratigi en dogali da bu
AkademiikAnne elifarenb Emzirme örtümüz var ama genelde kapalı alanlarda olduğumuz için emzirme odalarını kullanmıştık. Ek gıda zamanı da öğününü yedikten sonra çıkıyoruz, yanımıza da elma vb meyve alıyoruz ola ki acıktığı durumlarda o anı kurtarmak için 🙃