evrim biz kullaniyoruz oglum 9 bucuk aylik.ve 4 aylikken hem odasinda uyumaya basladi hemde montessori yatagini kullanmaya.
Gayatte rahat kullaniyor.genis genis yatiyor.rahatina duskun bir bebekti.
Ilk baslarda geri geri gittigi icin cok rahat inmeye basladi.1 aydir normal emekliyor.ve ayaga kalkiyor istedigi yere tutunup.yatagin alcak olmasi (ayaklari 10cm) inmesi acisindan da rahat.