Ferdimom Kızlar bir iş buldum kendimdede ama oğlum var 20 aylık olacak home oficce iş buldum sabah 9 akşam 7 şeklinde çalışan varmı bebekler napior siz çalışırken 🤦çalışmam lazım da böyle de iyi geldi ama oğlum napacak ben calisiyorken
aksam_ Ferdimom sabah 9 akşam 6 haftanın 6 günü çalışıyorum. Kızım 24 aylık ve 3 aylıkken başladım. Eşim de home office çalıştığı için idareli olarak bakabiliyoruz şükür. Yanınızda biri olursa sizin için kolay olur bence yoksa zor yani
AseLBebek26 Ferdimom bebek için ilgilenen biri olması lazım yoksa zor telefonda vs konuşurken genelde durmuyor bebekler problem olur birde yanınızda biri olmaz ise ise kendinizi veremezsiniz
Ferdimom Asldrk Biz devlet kurumlarının anketini veren memnun veya değil misiniz anketler şeklinde ulaştıran bir şirketmis
2prnses1prens Ferdimom bende burada bekleyim o kadar istiyorum ki çalşmayo ama 3 çocuk en küçüğü 4 aylıkla biraz zor gibi 😏
Ferdimom 2prnses1prens işte mesela ben telde konuşurken o napcak ki nebiliym bilemiyorum denemek istiyorum aslinda
esmanuursss aksam_ ne işi yapıyorsunuz acaba bende home office iş arıyorum bulamıyorum da internete ve bilgisayar gibi şeylere çok yatkınım
AseLBebek26 Ferdimom Ferdimom benim bebeğimde 22 aylık bu arada asla bir dakika yerinde durmuyor ben çalışırken ki ben 5 saat kadar çalışıyorum anneniz falan yardımcı olabiliyorsa destek isteyin sonra bakici ayarlarsiniz olmadı