Deletedmom_58 Kızım aşı olduğu için 4 saatte bir calpol içiricem. Şimdi içirmem lazım ama 10 dk dır kapağı açamadım nasıl açıyorsunuz kızlar ya . Bastırarak yönüne doğru çevirmekten avuçlarım acıdı. Var mı bi fikri olan 🤔
pasaklisinkukuli Deletedmom_58 kalktım denedim şimdi önce bastırıp sağa foğru hafif döndürüp yukarı kaldırmak gerekiyor
pasaklisinkukuli Deletedmom_58 canım evde pense varsa onunla kapagı sıktır döndür elin acımasın belki dişleri çıktıysa kilidin pense ile daha cok güç uygularsın
cutiebun_ Deletedmom_58 atayım deme 75₺ olmuş anasını satayım sjsjsjs açılması lazım aslında ama kilidi mi bozuk acaba
pasaklisinkukuli Deletedmom_58 canım havluyla dene elin kayıyordur ben de taktım kafaya o kapak açılacak😁