3 gündür evolvia rp1 başladık ama bebeğim kusuyor içtikten kısa süre sonra bu normal mi alışır mı, bugün Aptamil Pregomin Syneo aldım daha 1 biberon içti şimdilik kusma yok acaba onla mı devam etsem çünkü yarın doktora gitcez ona göre diycem şu mamayı içti iyi diye şikayetler azaldı çünkü