Betlll Seldabi uykusunu hiç bölme şuan açlığını biliyo ztn o2saate bi beslenmasi sarılığı içindi kendi açlığını hissetiğinde uyanır benmde 2aylık gece 12de yatıyo sabh 6dakarnını doyurmak içn kalkıyo dha sonra 2saate bi kendi istiyo ztn
Sevda6767 Ben de uykuda kalıyorum bazen 4 saati buluyor :( 5 saat olmadı da 3 saati geçirmemek lazım bence
Hafsaesra Canım çocuk doktorumuz bana gece uyanmazsa uyandırma dedi ama gündüz iki saatte bir emzir dedi 2 aylik olacak benim bebeğimde gece 4 5 saat uyuyo ben uyandırıp emziriyom içim rahat etmiyo cunku
Seldabi [bilinmeyen] benim kizimda dun gece 6 saat uyudu bende uyuyakalmisim uyandirip emzirdim korktum ac kaldi diye😕
Seldabi [bilinmeyen] normalde kizimda acikinca uyanir uyanmadi ben uyandirdim🤭evet ilk defa 6 saat uyudu