Ebru_58 2 yaş dememize az kaldı bezi bırakmak istiyoruz henüz hiç başlangıç yapmadık üstelik sünnet etiricem yakın zamanda siz nasıl başardınız ve sünnet öncesi bıraktırmam mantıksızmı olur acaba ?