A_12 Normal doğum sonrası 40ından sonra kontrole gel dedi doktorum gitmedim şuan 2 buçuk ay oldu ve çok kaşıntım var ve hafif hafif kızarıklıklar var vajina bölgemde acaba yaşayan varmı bu durumu