Hellomoto bende şuan geziyorum valla bir kaç kere salça sürdüm,konuştum daha da çok yapıştı ve 29.aya girecek ne yapıcam bilmiyorum bir de tırnak yemesi var,yaza da tuvalet eğitimişnş bu süreçleri halledebilirim.alerji şu bu rahatsızlık derken bazı şeylerle ilgilenemedim bakalım inş halledebilirim kızımı üzmeden yormadan