Eflinveannesi58 üç gün kuralına uyacak şekilde tadım yaptıracaksınız başta yoğurtla başlanıyor genelllikle ilk gün bi çay kaşığı yoğurt ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün daha fazla vererek alerji durumunu ölçeceksiniz ardından her yiyecek için bunu uygulayacaksınız başlarda havuç, bal kabağı , normal kabağı buharda haşlayıp içine zeytinyağı ekleyerek tadım yaptırabilirsiniz , taşımlarınız esnasında bebeğinizin vücudunda döküntü ateş aşırı kusma vücudunda şişme görürseniz alerji belirtisidir eğer şüphelendiğiniz bşr yiyecekse onu kesip bir kaç hafta sonra tekrar deneyebilirsiniz böylelikle alerjisi olup olmadığını görmüş olursunuz . Ek gıda serüveni çok heyecanlı ama bebeğiniz daha fazla yemek isterse vermeyin çünkü ay olarak baya küçük sizin bebişşnzi yavaş yavaş tadımlar bitsin öğünlere beş buçuk ay gibi başlayın meyvelerden başlamayın özellikle besin reddi olmaması açısından ufak ufak ilerlersiniz armut mesela alerji oranı en düşük meyveymiş zamanı gelince yoğurtlarına kahvaltılarına eşlik edebilir şimdiden bol şans sağlıklı güzel günler dilerim ❤️