Cik 7 aya kadar hipp organic combiotik kullandık gaz sorunu yoktu artık büyüdü yeter pahalı da diye bebelac gold geçtik sonrasında Aptamil denedim şuan aptamildeyz ikisi de aynı rahatsız etmedi bebeğimi sadece eczacı Aptamil için bağımlılık yapıyor dedi neye dayanarak bilmiyorum ama öyle bişi de gözlemlemedim açıkçası bebeğim ek gıda yemiyor meme mama gidiyoruz ayına göre az bile içiyor yani bağımlı oldu istiyor filan olmadı 🤣 sadece şeker oranı yüksek diye okudum geçen belki ondan demiştir ama bilemiyorum