Arkadaşlar doğduğumuz günden beri gittiğimiz doktor hep sabit Fakat ben Ara ara doktorumuzu beğenmesem de esim beğendiği için yani memnun kaldığı için gidelim diyordu fakat dediğim gibi 9.ayda Bizden herhangi bir kan tahlili istemedi de o yüzden kafama takıldı Hani acaba gelişimini iyi gördü de mi istemedi diyeceğim ama onunla alakası olduğunu düşünmüyorum Benim gibi yaptırmamış olan var mı