Merhaba kızım 13 ocakta 1 yaşına girecek. Meme-Mama ve ek gıda olarak beslenmesi. Geçen hafta pazartesi günü hastalandı öksürük geniz akıntısı Perşembe günü ateşte eklendi hastaneye gittik biraz enfeksiyon ciğerine inmiş dedi doktor ve mecbur antibiyotik kullanmak zorunda kaldık😓 antibiyotik ishal yaptı ve 0 iştah😢 hiçbirşey yemek istemiyor normal beslenme düzenine göre ilerliyorum sevdiği şeyleri yapıyorum ama hep reddediyor. İştahı yok mecbur aç kalmasın diye mamayı arttırıyorum😞 İştahının açılması için en yapmalıyım çokmu evham yapıyorum yada😞 çorba, yumurta makarna sebze herşeyi reddediyor. Hastalık öncesi çok iyydik ne versem yerdi lütfen önerileriniz bekliyorum 🙏🏻🙏🏻🌸