Cordeliaa Kızlar bebeğimin köpek dişleri çıkıyor. Ruh sağlığım hiç iyi değil şu an😂 her diş döneminde hasta gibi oluyor ateşsiz burun akıntısı ya da hafif öksürük gibi. Sizde de oluyor mu bu dönemde??
EndlessLove_ Cordeliaa bizimde şuan köpek ve azı dişleri çıkmaya çalışıyor. Burun akıntısı yok ama yanaklarda kızarıklık aşırı ishal durumu ve ateş var. Zaten acısından dolayı pek huzursuz durumda Allah yardımcımız olsun
Erdemalp Cordeliaa ne kadarlik bebis. Sanirim bizimkide cikariyor hep salya hep el agizda. Hep hasta anlamadim ya. Dis patlamamis ama beyaz bayagi geliyor gelmekte olan. İlk once azi diye biliyordum ama bizimde kopek dislerimiz.
Cordeliaa EndlessLove_ Aminn. Bugün doktora gittik gözlerde çapak oluştu. Diş döneminde çocukların bağışıklık sistemi zayıflıyormuş o yüzden enfeksiyona daha açık olur dedi. Cidden Allah yardımcımız olsun 🌼
EndlessLove_ Cordeliaa yaa bilmiyordum bu bağışıklık durumunu çok teşekkürler bol bol c vitamini takviyesine devam o zaman 🤷🏻♀️ dişten yemek yemekte istemiyorlar ki 😥
Erdemalp Cordeliaa benim 11 ay 22 gunluk. 😊Kopek disleri cok belirgin cok beyazlamis once evet azi diye biliyordum ama cocuktan cocuga farkedermi ki acaba. On 4 lu azi derken on kesicilerimi diyorsunuz acaba? 8 disimiz var 4 yukarda 4 asagida