MutluKelebek Merhaba😊 Kızıma ana kucağı almak istiyorum. Yorumlarda ayağı çatladı, demiri büküldü, rahat değil diye ifadeler var. Güvenli ve kullanışlı bir model arıyorum. Hangi marka/model kullanıyorsunuz, memnun musunuz?