Kızlar 7 ay oldu doğum yapalı adetim gecikeli de bayağı oldu yani ekin sonuydu en son birdaha olmadım erken gebelik testi yaptım çıkmadı normal test aldım yaptım negatif uarin için randevu aldım doktora hem içim rahat etsin hem belki ilaç verir diye sorum şu alttan muayene edermi acaba bunun için