14021996 evet gazdan da olabilir. Eğer ön sütü fazla aldıysa ondan da olabilir emdiği fazla gelmiştir. Ama fışkırarak kusma olduysa takip edin derim. Benim bebeğimde normalde kusma hiç olmazdı gün içinde 3-4 kere fışkırarak kusma olunca dr götürdük sıvı kaybından serum bağlamışlardı. Takip edin siz yine de